Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Według zdjęcia wygląda na to, że ul. Gazowa będzie "ślepą" ulicą. Rozumiem, że parking w tamtym miejscu przestanie być potrzebny, ale no nie wiem... mam mieszane uczucia, czy sama Młyńska wystarczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wyjazd z terenu nowego Dworca autobusowego  - tylko przez małe rondo Sportowców. Chyba że przez ul. Pocztową i ... tylko w prawo. Drogowy armagedon murowany. Korki będą.
 Nie doczytałeś- ulica Dworcowa przestanie być ślepa- jedno odgałęzienie będzie do Piłsudskiego, a drugie do Lubelskiego Lipca
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Póty do POkuty jak śmierć koło d...... Tyle lat były obiecanki-cacanko może teraz ta inwestycja ruszy. POżyjemy , zobaczymy. Nie ma to jak POrażka w referendum i czas zmienić ratusiową POlitykę na przjazną wyborcom .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To znaczy, że zaorają w końcu PKS na tysiąclecia?
Taa. Nic  dobrego to nie oznacza. Pisalem juz pod nikiem "." ktory i tobie sie tak spodobal że logistycznie to calkowicie bledna decyzja. Obecne polozenie Dworca PKS gwarantuje najkrotszy czas wyjazdu z miasta w conajmniej 3 kierunkach.
Nie siej popeliny, kto bedzie chciał odjechać lub przyjechać na miejsce obecnego Dworca PKS, to i tak to zrobi bo w tym miejscu ma być usytuowany przystanek do wsiadania i wysiadania.
Nic nie rozumiesz choc masz argumenty podane jak na tacy!
Jakie k*rwa aegumenty?,jedyną zmianą która nastąpi to taka że poprostu w tym miejscu nie będzie stricte dworca a jedynie przystanek dla wsiadających i wysiadających, więc obecny pasażer korzystający z obecnego dworca nic nie straci, za wyjątkiem tego że po tych zmianach przy dworcu PKS autobusy nie będą miały przystanku początkowego i końcowego. Pomijając już to że w prawie wszystkich dużych miastach, no może nie koniecznie we wszystkich miastach Polski Dworce główne PKSu i PKP są umiejsowione obok siebie, ale nie dla Wielmożnego Pana lub Pani w Lublinie powinno być inaczej, i dopiero wtedy będzie normalnie.
Uuu. Widzę pogrążasz sie w swojej glupocie. Idz glosic te swoje madrosci do puszczy "Bialowieszczanskiej". Kalectwo nie potrafi zrozumiec sensu jednego zdania. To odpiwedz na pytanie, ktorymi ulicami musi jechac bus z tego planowanego dworca zeby znaleźdź sie poza miastem w kierunku Warszawy, Rzeszowa, Zamoscia, Bialej Podlaskiej?
Ja pier*ole człowieku, chyba na siłe szukasz problemów?,będą jechały dłużej ale dojdą. Ile masz kilometrów od dworca głównego PKP do obecnego dworca głównego PKS w tej chwili 2,5 kilometra nie więcej, więc czy jest to jakaś ogromna odległość którą trzeba nadłożyć? nie jest więc niema co szukać problemów tam gdzie nie istnieją. Ps.A Puszcza Białowieszczańska to nie moje przejęzycznie, tylko określenie zaczerpnięte z kabaretu Dudek ze skeczu "Sęk", ale rozumiem skecz tobie jest nie znany więc i skąd możesz o tym wiedzieć.
To wypada wziąć w cudzysłow jak cytujesz omnibusie. Skecz kabaretu znam doskonale i ten caly geszeft z dworcem jest tak samo logiczny jak tamten ze skeczu. Poza tym, skoro to taka niewielka róznica to wydajmy bez sensu 300 milionów (?)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znacznie lepszą lokalizacją są górki czechowskie !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będzie jak znalazł do inicjatywy zmniejszenia ilości taboru komunikacji miejskiej, w której "Zarząd Transportu Miejskiego chce ograniczyć liczbę kursów ".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będzie dobrze,uruchamiane są PKS ,80 km robią w dwie strony i wiozą 4-5 pasażerów to dworzec potrzebny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po jakiego kuja to bizancjum tandety i szmiry budować? Dla kogo? Kosmiczna kwota 290 mln wygląda na transfer kolonialnego haraczu dla niemca lub zydohameryki. Bo ani stylu, ani użyteczności, ani przede wszystkim potrzeby! /w takim formacie i w takiej lokalizacji/. Tymczasem, w centrum prawie wszystkie drogi i chodniki jak kretowisko, a sam Lublin juz w pierwszej piątce 5. NAJBARDZIEJ ZADŁUŻONYCH GMIN. W 2018 najszybciej w Polsce rozwijało się Podkarpacie, a NAJWOLNIEJ województwo lubelskie. Ludzie, niech ktoś to szaleństwo opanuje!! Oni nas zniszczą długiem, cenzurą, brzydotą i multikulti!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potrzebna jest tak samo jak przebudowa Placu Litewskiego i tzw deptaka Na Krakowskim Przedmieściu!!! Trzeba będzie też zatrudnić managera takiego jak Pan Poznański (manager śródmieścia, wysokiej klasy specjalista od zarządzania przestrzenią miejską z Hrubieszowa) będzie walczył z taxi cierpami, promował Bolta i Ubera i chwalił się na swoim fb. A setki milionów u liderów budownictwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam mieszane uczucia. Czy warto wydawać tak ogromne pieniądze na nowy dworzec? Nie lepiej by było i taniej wyremontować ten na Tysiąclecia i wyrzucić stamtad wszystkie budy i kramy tam handlujacych i przenieść w inne miejsce? Mamy 21 wiek, a nie 19.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przy Dworcu Metropolitalnym będą znajdowały się dwa przystanki komunikacji miejskiej, zlokalizowane bezpośrednio przy budynku – informuje Grzegorz Jędrek z biura prasowego Ratusza. – Jeden dla linii jadących w kierunku centrum, a drugi dla kierunku przeciwnego." - Czyli jednak zrezygnowano z pętli komunikacyjnej jako takiej? Na to wygląda, a trochę szkoda, bo pętla autobusowa z prawdziwego zdarzenia w rejonie Dworca Metropolitalnego byłaby czymś wskazanym. Pierwotnie, czytałem w jakimś artykule, że miały być stacje ładujące autobusy elektryczne zlokalizowane na dużej pętli komunikacji miejskiej mieszczącej kilkanaście pojazdów i patrząc po obrazku nie mogę sobie uzmysłowić w którym miejscu takowa pętla znajdowałaby się, no ale z wyobraźni przestrzennej nie byłem zbyt dobry, tu trzeba mieć zmysł architekta, nieco inżynieryjny, nie moja bajka. "Parkingiem przestanie być dzisiejszy pl. Dworcowy, który ma się stać reprezentacyjnym placem, natomiast ul. 1 Maja została zaprojektowana jako tzw. woonerf, czyli coś w stylu deptaka, ale z dopuszczeniem, choć w bardzo ograniczonym zakresie, ruchu samochodowego." - no i taki woonerf/coś w rodzaju deptaka z dopuszczeniem ograniczonego ruchu samochodowego powinien być na pl. Litewskim - definitywnie pojazdy komunikacji miejskiej( linie 3,4,7,13,55 i wszystkie nocne) oraz taksówki wpuścić śmiało na deptak - dla taksówek wyznaczyć ponadto kilka miejsc postojowych, a jeśli chodzi o komunikację miejską z powrotem zamontować przystanki autobusowe - jeden przy Poczcie Polskiej, drugi w okolicach dawnego baobabu( teraz ciężko mi powiedzieć w którym dokładnie miejscu, ale chyba każdy wie o co mi chodzi). A jeśli chodzi o ul. Okopową, Kołłątaja, Zesłańców Sybiru - autobusy z tych ulic najlepiej wycofać, są one wąskie, ponadto korkują się - nie ma co. O ile w przypadku linii 3,4,7,13,55 i nocnych byłoby jasne, że jeździłyby przez Kapucyńską i Krakowskie Przedmieście( jak to było przed przebudową deptaka). Tak w przypadku linii 8 i 74 opcje są następujące. Linia 8 jadąc od Narutowicza pojechałaby w Lipową, al. Racławickimi, al. Sikorskiego, Ducha, Willową i na końcowy przy Zbożowej. O korzyściach jakie z tego wynikają można powiedzieć krótko - Politechnika zyskuje połączenie ze Sławinkiem to primo, sekundo mieszkańcy Zemborzyc mają dojazd do ścisłego centrum jedną porządną linią( zasadne byłoby tutaj zastosowanie albo taboru przegubowego albo podniesienie częstotliwości, bo ściski mogą być większe na linii 8). Co do linii 74 nie odbijałaby w ul. Okopową( by skończyć na Zesłańców Sybiru) a pojechałaby Lipową, al. Piłsudskiego, Pl. Bychawskim, Kunickiego i później trafiłaby na ul. Wyścigową, potem Smoluchowskiego i na końcowy Kruczkowskiego(Herberta), to i tamtą część polepszyłoby komunikacyjnie, bo linia 20 jeździ rzadko, a os. Kruczkowskiego nie ma zbyt ciekawych alternatyw, a z kolei ul. Wyścigowa uzyskałaby jedno ale za to mocne i solidne połączenie do centrum miasta i nie tylko( bo z tego co się orientuję linia 21 została stamtąd zabrana z powrotem na Nowy Świat, no chyba, żeby 74 przepuścić przez Nowy Świat ale to z kolei linię 11 mają, tyle tylko, że ta kursuje zdecydowanie bardzo rzadko)
 Napisz jeszcze, jak będzie kursowało metro w Lublinie i gdzie będą przystanki metra.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A po co ktoś pomyślał ludzie jadący od Kraśnika chcą wysiąść na ul kraśnickiej od Warszawy na warszawskiej itd bezpośrednio jeździ chyba tylko polski bus odjazdów też nie ma aż tak wiele i pewnie nie będzie przez jakieś sto lat wiatr będzie hulał jak po porcie lotniczym a my będziemy spłacać kredyt i płacić na utrzymanie tego pięknego dworca kolosalne pieniądze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mam nadzieje ,że to już ostanie pomysły wyłysiałego managera metropolii wschodu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piękny dworzec
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Plan, żeby połączyć pociągi z busami wg mnie bardzo dobry. Tak jest na całym świecie, bo to zwyczajnie zwiększa komfort podróżowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Plan, żeby połączyć pociągi z busami wg mnie bardzo dobry. Tak jest na całym świecie, bo to zwyczajnie zwiększa komfort podróżowania.
Kolejny logistyk z Koziej Wólki. W koziej d..pie byłeś i gówno widziałeś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miało być PRZEJŚCIE PODZIEMNE z peronów od razu na tej nowy dworzec. Zamiast tego będą daszki Parczew City. Brawo wy, Polska B tutaj była, jest i musi być !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pisalem juz kilka razy ze najlepsa opcja za ok 50 mln wybudowac i zmodernizowac stary na al Tysiaclecia-drogi juz sa szerokie i blisko do wszystkich rogatek Lublina-lubartowskiej,warszawskiej,zamojskiej a nie na sile wciskac w brudne patologiczne miejsce twor przypominajcy arabski wyhodek za 300 mln ,no wlasnie zaloze sie ze okaze sie ze to kosztowac bedzie 500mln tak jak stadion narodowy mial kosztowac 200 mln a stanelo na 2 miliardach , u lewakow z pelo to normalne,szerokie drogi zamienic na 1 pasmowe jak M Majdanka,te nowa na tATARACH -VIDE wiadukt na Grygowej i nastepna al Raclawickie za setki setki milionow zlotych robia nam GORZEJ niz bylo ale ideologia PO udaje zdziwko,ze hejtujemy a oni przeciez wydaja i modernizuja-luuuuuuudzie !!! trzymajcie mnie MODERNIZACJA oznacza poprawe warunkow a my co otrzymujemy????jest lepiej czy gorzej z przepustowoscia ulic????????? !!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wyjazd z terenu nowego Dworca autobusowego  - tylko przez małe rondo Sportowców. Chyba że przez ul. Pocztową i ... tylko w prawo. Drogowy armagedon murowany. Korki będą.
 A kto by się przejmował korkami czy wygodą pasażerów pks? Liczy się, że korporacja budowlana przytuli kilkaset mln, że dewelopy będą mogły stawiać akademiki na podzamczu, albo że dewelo-fantomas będzie miał okazję przeciąć wstęgę. PS. Dewelo-ratuszowa agencja PR już przystąpiła do minusikowania, znaczy się przedłużyli im kontrakt na kolejny rok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale trolle szaleja z PO same minusy ilez oni maja komputerow aby minusowac rozsadne glosy lublinian?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...